DD-WRT v3.0 / Netgear V6300v2
توصیه می کنم بلیط خود را با ما در اینجا قرار دهید: https://www.privateinternetaccess.com/helpdesk/new-ticket. من در مسائل روتر تخصص دارم ، بنابراین شما ممکن است درخواست کنید بلیط را به من اختصاص دهید. برای بریدن یک مرحله ، لطفاً اطلاعات زیر را درج کنید:
- روتر شما چه چیزی را ساخته / مدل (مثلاً ASUS RT-AC3100)؟ )
- آیا پیام خطایی یا هشدارهای دیگری دریافت می کنید (و اگر اینگونه باشد ، چه می گوید)؟
- برای جلوگیری از تلاش مضاعف ، چه مراحل عیب یابی را قبلاً امتحان کرده اید؟
علاوه بر این ، لطفاً عکسهای صفحه را بگیرید مشتری OpenVPN در روتر شما ، و همچنین بخش Commands از تب Admin ، و آنها را برای بررسی برای ما ارسال کنید.
همچنین ، لطفاً به برگه Status روتر ، سپس تب OpenVPN بروید و برای ما ارسال کنید.
برای به دست آوردن گزارش اشکال زدایی برای روترهای مبتنی بر گوجه فرنگی ، بر روی زبانه وضعیت در روتر خود (در سمت چپ صفحه) کلیک کنید ، سپس روی پیوند Logs کلیک کنید. لطفاً روی نمایشگر در ناحیه سفید ، در قسمت سیاههها ، روی مشاهده همه کلیک کنید. لطفا متن حاصل را در یک فایل متنی (به عنوان مثال ، TextEdit ، و غیره) کپی و جایگذاری کنید ، پرونده را ذخیره کنید و آن را به پاسخ خود بپیوندید.
!